معرفی وبسایت healthsparq

  • ۱۰ مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دقیقه زمان مطالعه
  • بدون دیدگاه
  • نویسنده: نویسنده میهمان
  • لینک کوتاه:

HealthSparq یک شرکت تابعه از سیستم درمانی Cambia Health است که پایگاهی برخط را جهت خرید خدمات بهداشتی و درمانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت با برنامه‌­های کوچک و منطقه‌ای سلامت مشارکت دارد تا برای اعضای خود امکان خریدِ […]

معرفی وبسایت healthsparq

HealthSparq یک شرکت تابعه از سیستم درمانی Cambia Health است که پایگاهی برخط را جهت خرید خدمات بهداشتی و درمانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت با برنامه‌­های کوچک و منطقه‌ای سلامت مشارکت دارد تا برای اعضای خود امکان خریدِ برخط و مقایسه‌ای را فراهم آورد. HealthSparq از داده‌های موجود برنامه­‌ها استفاده می‌کند تا هزینه و زمان خدمات مختلف و نیز هزینه و کیفیت ارائه­‌کنندگان متفاوت را برای کاربران نمایش دهد. همچنین کاربرانی که می‌خواهند از جیب پرداخت کنند می‌توانند از شیوه‌­ی محاسبه پیشنهادی سایت استفاده کنند.

این شرکت به تازگی یک ابزار جستجوی برخط به نام ClarusHealth Solutions ایجاد کرده است که شمار کلی برنامه­‌های سلامت HealthSparq را از 20 عدد به 60 عدد افزایش داده و همچنین تعداد کاربران سایت را به 60 میلیون کاربر رسانده است.

با وجودی که HealthSparq تنها یک پایگاه وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما با استفاده از یک طراحی واکنش‌گرا، امکان استفاده از این پایگاه را بر روی گوشی‌های تلفن همراه نیز در اختیار گذاشته است.

آدرس وبسایت:

http://www.healthsparq.com